It is only possible to ship to the Netherlands
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Ruilen, retouren & klachten

Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?

1. Mail ons naar [email protected]
2. Je krijgt van ons een bericht hoe we jouw retour gaan verwerken en welke stappen jij verder moet volgen.
3. Print het label uit bij de desbetreffende pakketzorg die je uitgekozen hebt en plak het over de oude adreslabel.
4. Breng het naar een desbetreffende punt om het retour te verzenden naar ons.
5. Vraag om een track & trace code. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor het retourneren van je items!

MOMENTEEL ONTVANG JE GEEN BEVESTIGING VAN ONTVANGST VAN JOUW RETOUR. VIA JOUW TRACK EN TRACE CODE KUN JE ZIEN WANNEER JOUW PAKKETJE BIJ ONS GELEVERD IS.  NA ONTVANGST ZAL JOUW RETOUR DIRECT VERWERKT WORDEN EN ZULLEN WIJ DEZE BINNEN 10 DAGEN TERUGBETALEN.

 

Contact:

Je kunt contact met ons opnemen via:

Mail: [email protected]

Telefoon: (0)20 403 7003

Hoe verloopt mijn retour pakketje?

Zodra je jouw pakketje opstuurt, komt hij binnen in ons magazijn. Je kunt jouw Track & Trace volgen, wanneer dit zover is.

Na ontvangst van jouw pakketje, zal jouw pakketje direct nagekeken worden en *het bedrag binnen 10 dagen aan jou geretourneerd worden.

Zijn de 10 dagen verstreken en heb jij het desbetreffende bedrag nog niet retour ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice zodat we dit voor jou uit kunnen zoeken!

*LET OP: Je krijgt je aankoopbedrag altijd geretourneerd in de vorm waarin je betaald hebt. 

Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.

Klachten / Garantie

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet? En twijfel je of dit onder de garantie valt? Stuur dan een bericht naar ons met als onderwerp klacht.*

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

- Jouw klacht
- Je ordernummer
- Een foto van het item/de klacht 

Ons team zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

*LET OP: klachten en/of garantie-aanvragen die niet zijn aangemeld bij ons én zonder enige correspondentie naar het retouradres worden gestuurd, worden niet in behandeling genomen!

 

LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:

- Het artikel is gewassen en/of gedragen

- De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd

- Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om

- Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen

LET OP! Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.

Retour verzenden naar:

TTDGifts 
Retouren Amsterdam Industry
New Yorkstraat 3-7
1175 RD Lijnden

De kosten voor het verzenden worden dus niet vergoed.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    This store is temporarily offline, we apologize for the inconvenience. Any orders placed will not be honored or processed. Deze winkel is tijdelijk offline, onze excuses voor het ongemak. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen